Jak zdać urządzenie do naprawy?
1. Osobiście w punktach zdawczych
Pompę lub sprężarkę można zdać osobiście w jednym z punktów zdawczo-odbiorczych naszych partnerów. Dane teleadresowy punktów zdawczo-odbiorczych znajdą Państwo w zakładce SERWIS > DANE KONTAKTOWE. oraz poniżej.
2. Spedytorem
Można ją również przesłać do Działu Serwisu Gwarancyjnego i Pogwarancyjnego spedytorem. Należy w dwóch kopiach załączyć wypełniony protokół zdawczo odbiorczy (POBIERZ PROTOKÓŁ), nanieść swoje dane, typ zdawanych urządzeń, z czego jedna kopia zostanie Państwu odesłana.
Polecani spedytorzy: DHL, UPS, Schenker Logistics, GLS, Poczta Polska i wielu pozostałych.
Powyżej 31,5 kg zalecamy wysyłać urządzenia na palecie, koszt przesyłki wynosi około kilkadziesiąt PLN za każdorazową przesyłkę.
3. Odbiór na kilku trasach
Na trasach Wrocław- Legnica- Nowa Sól- Zielona Góra- Międzyrzecz- Gorzów, Gorzów- Wałcz, Zielona Góra- Sulechów- Wolsztyn- Poznań możliwy jest odbiór i dostawa naprawionych urządzeń naszym transportem firmowym. Szczegóły należy uzgodnić z kierownikiem działu serwisu. Obsługujemy miasta: Lubin, Polkowice, Środa Śląska, Głogów, Świebodzin, Sulechów, Międzyrzecz, Skwierzyna, Strzelce Kraj., Dobiegniew i inne. (POBIERZ PROTOKÓŁ)
Serwis : dokumenty do pobrania w formacie PDF
Jak zdać urządzenie do naprawy? - w szczegółach
1. Osobiście w punktach zdawczych
Pompę lub sprężarkę można zdać osobiście w jednym z punktów zdawczo-odbiorczych
naszych partnerów. Lokalizacje: Gorzów, Poznań, Wrocław, Legnica, Jelenia Góra, Śrem, Wolsztyn, Lubin, Głogów, Wałcz, Ziel. Góra, Nowa Sól.
Dane teleadresowe znajdą Państwo poniżej. Sieć puntów zdawczych która przyjmuje urządzenia do naprawy:
Hurtownia grupy SBS Gorzów Wielkopolski
ul. E. Orzeszkowej 26 (dawna ul. Szenwalda)
tel. 095 720 67 20
fax. 095 720 67 19
Godz. otwarcia:
pon-pt: 07.30-15.30
sob: nieczynne
Hurtownia grupy SBS Nowa Sól
ul. Przemysłowa 34
tel. 68 388 07 35
Godz. otwarcia:
pon-pt: 07.00-16.00
Hurtownia grupy SBS Wałcz
ul. Budowlanych 10b
tel. 67 387 01 00
tel. kom. 535 329 763
Godz. otwarcia:
pon-pt: 07.30-15.30
Biuro grupy SBS Poznań
Biuro doradcze:
tel. 61 622 26 37
Przedstawiciel handlowy:
tel. kom. 780 043 046
Godz. otwarcia:
pon-pt: 07.00-16.00
Hurtownia grupy SBS Wolsztyn
ul. Przemysłowa 7
tel. 68 347 16 26
Godz. otwarcia:
pon-pt: 08.00-16.00
Hurtownia grupy SBS Śrem
ul. Sikorskiego 72
tel. 61 622 26 37
Godz. otwarcia:
pon-pt: 08.00-16.00
Hurtownia grupy SBS Głogów
ul. Południowa 4
tel. 76 834 07 26
Godz. otwarcia:
pon-pt: 08.00-16.00
Hurtownia grupy SBS Jelenia Góra
ul. Wincentego Pola 39
tel. 75 645 07 10
Godz. otwarcia:
pon-pt: 08.00-16.00
Hurtownia grupy SBS Legnica
ul. Chocianowska 11
tel. 76 721 83 25
Godz. otwarcia:
pon-pt: 08.00-16.00
Hurtownia grupy SBS Wrocław - Mokronoska
ul. Mokronoska 2
tel. 71 341 94 67
Godz. otwarcia:
pon-pt: 07.30-16.00
Hurtownia grupy SBS Wrocław - Strzegomska
ul. Strzegomska 141/145
tel. 508 898 542
Godz. otwarcia:
pon-pt: 07.30-15.30
Hurtownia grupy SBS Lubin
Marii Skłodowskiej - Curie 91d
tel. 506 025 061
Godz. otwarcia:
pon-pt: 07.00-16.00
2. Spedytorem
Można ją również przesłać do Działu Serwisu Gwarancyjnego i Pogwarancyjnego spedytorem. Należy w dwóch kopiach załączyć wypełniony protokół zdawczo odbiorczy. Proszę nań nanieść swoje dane, typ zdawanych urządzeń, a jedna kopia protokołu zostanie Państwu odesłana.
Polecamy usługi spedytorów: DHL, UPS, Schenker Logistics, GLS, Poczta Polska.
Powyżej 31,5 kg zalecamy wysyłać urządzenia na palecie, koszt przesyłki wynosi każdorazowo około kilkadziesiąt PLN za przesyłkę.
3. Odbiór na kilku trasach
Na trasach Wrocław- Legnica- Lubin- Głogów- Nowa Sól- Zielona Góra- Międzyrzecz- Gorzów, Gorzów- Wałcz, Zielona Góra- Sulechów- Wolsztyn- Poznań, Legnica- Jelenia Góra możliwy jest odbiór i dostawa naprawionych urządzeń naszym transportem firmowym. Szczegóły należy uzgodnić z kierownikiem działu serwisu. Obsługujemy miasta: Lubin, Polkowice, Środa Śląska, Głogów, Świebodzin, Sulechów, Międzyrzecz, Skwierzyna, Strzelce Kraj., Dobiegniew, Bolków, Jawor, Złotoryja, Kościan, Czempin, Człopa, Grodzisk Wlkp. i inne.
Formularz przyjęcia uszkodzonego produktu do serwisu wygląda tak:
Uwaga: 1. Koszt diagnozy urządzenia o mocy silnika: do 1,5kW wynosi 50,00 zł netto powyżej 1,5kW do 3,0kW wynosi 100,00 zł netto powyżej 3,0 kW wynosi 150,00 zł netto 2. W przypadku zgody na naprawę koszty diagnozy są anulowane. 3. Naprawione urządzenie wydajemy tylko za zwrotem pokwitowania. 4. W przypadku braku decyzji klienta co do remontu w terminie do 30 dni od daty przyjęcia, urządzenie zostanie odesłane do klienta na jego koszt lub zezłomowane. 5. W przypadku nieodebrania naprawionego urządzenia z serwisu w terminie do 40 dni od daty jego przyjęcia, zostaną naliczone koszty magazynowania w wysokości 0,5% wartości naprawy za każdy dzień zwłoki. Warunki gwarancji na usługę naprawy: - Na naprawę udziela się sześciomiesięcznej gwarancji. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw. - Serwis dokonujący naprawy nie odpowiada za wady ukryte naprawianego produktu oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzenia w zakresie nie związanym bezpośrednio ani pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy. - Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa zleceniodawcy do domagania się zwrotu utraconych zysków w czasie trwania naprawy gwarancyjnej. - Gwarancja nie obejmuje usterek i awarii urządzenia spowodowanych uszkodzeniem mechanicznym lub też użytkowaniem urządzenia w nieodpowiednich warunkach, nie zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia, przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi urządzenia oraz naprawami wykonanymi samodzielnie lub przez inny serwis. - Zleceniodawcy przysługuje zwrot poniesionych kosztów naprawy w przypadku gdy: w okresie gwarancji dokonano 3 istotne naprawy a produkt nadal wykazuje wady lub punkt serwisowy stwierdzi, że powstała wada niemożliwa do usunięcia. - Gwarancja jest wydłużana o czas jaki urządzenie przebywa w serwisie w czasie napraw gwarancyjnych. - Serwis nie zwraca kosztów dostarczenia towaru do serwisu. - Użytkownik przekazujący produkt do serwisu w celu dokonania naprawy akceptuje wszystkie powyższe warunki. |